Min bror ska bli packad ikväll så akta er!!!!

Jag insåg en väldigt bra sak nyss, kollade mitt schema och insåg att jag faktist slutar 20,30 och inte 21,15. Inte stor skillnad kan man tycka men det är STOR skillnad kan jag lova. Så himla skönt, då är jag i stan runt 21,00 lixom! Malin blev glad haha.

Min bror är på väg hem till mig, han insåg nyss att systemet är stängt, är ju faktist söndag, men som ALLA andra har han missat det. Alla skriver på FB att det är stängt haha. Så han ska hem till mig och hämta min kära spritflaska som jag köpte påvägen hem ifrån Australien, har alltså stått hos mig i 3 månader nu haha, är inte så duktig på att dricka sprit längre tydligen haha. Men nu ska jag åka till jobbet igen! Så skönt att vara hemma hos mamma och pappa så det bara tar 1 min till jobbet!! underbart, lite skillnad emot 30 min det tar ifrån mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0