Nu blir det O.C

Jag mår en smula bättre idag, hostar mycket men inte lika snorig iaf!!! Sömn är verkligen det bästa emot förkylning!! Richards mamma och håkan har precis åkt hem, jag ligger i soffan och slog precis på O.C!!! Även det guld emot förkylning! Kommer vara SÅ frisk efter denna dag! Hoppar iaf det för i veckan kommer det stå JOBB på schemat! Jobbar i morgon, dag, det känns skönt, för sen blir det 4 nätter, men det är bra!! Gillar nätter och det är bra pengar. Ska även skjusa mormor till sjukhuset igen för ett beskö, ha tjejmiddag hemma här!! MYS. Kommer bli en bra veckan även om jag blir en aning jobbig när jag jobbar nätter haha, skulle behöva en egen lägenhet de dagarna men min kärlek står nog ut med det också. Han är alltid så gullig när jag jobbar natt, lagar mat (gör han ifs nästan alltid), och tar hand om mig!! SÖT pojkvän kallas det!!!

Nu blir det att slappa i soffan hela dagen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0