Nu var det kallt, blir kanske snö snart??

Nu har jag jobbat klart!! Skönt..
Det gick bra med bilen idag iaf, var ju för sjutton 13 grader kallt!
Skrapade bilen för hela livet och frös halva vägen till Enviken. Men jag överlevde och jobbet har gått jätte bra.
Nu är jag hemma hos pappa, han är i skogen och hugger ved men på väg hem. Ska äta lite god kladdkaka som mamma har gjort!! Mums!
Min hosta sitter i, hostar lite hela tiden men jag lever ju och det blir bättre, näsan håller sin vanliga takt med att snora men det kommer ju ut iaf och då borde jag ju bli friskare och friskare!!!

Min sötnos Frida var i tidningen idag, hennes ryggtavla är något utöver det vanliga!
Jag fick tips på vad jag ska laga till middag på onsdag när Karin och Elin kommer över av en dam på jobbet! Det tackar jag ock bockar för! Har funderat och funderat, ska handla idag så fick ju lov att komma på något, men nu är det bara att inhandla!
Ska skjusa mormor till sjukan i morgon och går på natt på kvällen så har bestämt mig för att ta mitt pick och pack med till Enviken så slipper jag åka tillbaka till stan efter jag lämnat mormor, så sover lite här på dagen och sen kan jag bara gå till jobbet och åka hem på onsdag morgon för lite sömn! Det kommer bli toppen det!

Har dock glömt min väska inne på Lyssfallet så måste springa in igen och hämta den innan jag åker till stan, men kommer säkert glöma det, skulle inte förvåna mig en sekund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0