Ompysslad av Pojkvän!

Idag har jag mest vilat och njutit av min underbara pojkvän!
Han ringde och väckte mig runt 10, de hade inget att göra i skolan så de fick sluta.
Jag tog mig upp i snabbaste takten min kropp tillät, min rygg har börjat sagt ifrån, troligtvis för att jag inte tar det lugnt. Mitt huvud gillar mig inte och inte magen heller. Men tog mig ner på stan och möte upp kärleken isf, vi gick till Kupan och Myrornas, hittade lite fynd. Två jätte fint juldukar flr en tia styck, en jätte fin träadventstake ifrån 1940, en till ljustacke som Richard ska måla, formen av fyra dalahästar, ännu ett vinställ (Richard är både galen i vin och vinställ haha), jag hittade även 6 st jätte fina glöggkoppar med fat för endast 30 kr helt sjukt, och sist men inte minst en färglad sjal till mig själv!!!

Sedan svängde vi förbi Arbetsförmedlingen och en lunch på cafe vi 3. När vi kom hem pysslade pojkvän om mig, gjorde ett väldoftande bad, tänkte ljus och satt upp hans dator så jag kunde kolla på Greys!! Han är bra söt, men det tog inte slut där, medans jag badade gjorde han stuvade mackaroner med falukorv MUMS, min favo!
Men nu är han på träning och har lämnat mig i soffan sen nån timme tillbaka, men han borde komma hem snart så jag får mysa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0