Pepparkakor

Jag har faktist fått lite gjort även om det inte vart min dag. Gick av 07,00 idag efter 3 nätter. Bilarna på vägenhem retade upp mig något enormt, varför är folk så dumma i huvudet så de kör så sjukt fort? Jag har lust att köra mitt i vägen i 50 hela vägen bara för att jävlas. Och även fast man inte får så började jag nästan hoppas att de ligger i diket en vacker dag så de kanske lär sig. Och ja man FÅR vara en bitterfitta efter att man har jobbat natt. Tafikfaror kallas det.
Och så har jag varit otroligt envis idag, tycket att jag absolut inte behöver gå till någon läkare, nej nej jag mår ju så himla bra. Så jag ringde inte vårdcentralen vilket min mamma inte gillade haha. Men får ju skrota för det nu, jätte ont i halsen, örat och har svårt att svälja.

Men åter till de bra saker jag faktist gjort, har tvättat 6 maskiner (välte dock tvättmedelsförpackningen två gånger, tvättmedel ÖVERALLT), storhandlat med pojkvän, gjort min första pepparkaksdeg som nu ligger i kylen och blir förhoppningsvis jätte god i morgon! Frida kommer över till mig och bakar pepparkakor, hur mysigt är inte det, förstå vad gott med nybakta pepparkakor och glögg! MUMS

okej jag är för tröt och vimsig för att ens komma till saken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0