Pojkväns"fri"

Richard är och provjobbar på Banken i Falun idag, det senaste jag hörde var kl 15,15 då skulle han killa dit. Jag börjar ju bli lite orolig, inte van att han är borta och jobbar haha. Han är ju här och myser med mig om kvällarna, el så vet jag när kan kommer hem och myser med mig. Nu har jag ingen aning, synd om flickvän!!!
Men jag har tagit vara på min första kväll med en jobbande pojkvän. Fick lov att åka till Svärdsjö "efter" jobbet och hämta ut medicin åt sköterskan. Slutade igentligen 14,15 men fick då extra jobb för att ta bilen till apoteket. Det gick bara bra men var lite jobbigt när jag igentligen hade planer. Så mitt och Magnus julhandling blev uppskuten igen och nu till nästa vecka.

Istället begav jag mig till Rusta för att kolla efter spolarvätska som jag var i stort behov av. Rusta är en mysig affär men massor av billiga saker, såklart fick jag med mig mera än det jag skulle ha, det blev ett nytt fint lila duschdraperi, två julstjärnor (en till mamma), nagelaksbortagning, ansiktsmask, julpapper, snöra, julkort. hmm tror det var allt. Men fick en mysig trip iaf, sen hem och fylla på vätskan i bilen, nu borde min bil må bra tills i morgon. Jag slappade i soffan, knaprade mera tableter och sedan la jag mig i badet med mitt fina duschdraperit och ansiktsmaskan och hårinpackning. MYSPYS!

Nu har jag kollat på mera tv och ska nu hoppa i sängen helt själv!! I morgon blir det tidig morgon, börjar jobba i Enviken 06,45 så blir uppstigning 05,30 och sen 12 timmars jobb innan jag beger mig hem till Elin för en monopolkväll med tjejerna!! Trevligt sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0