Shoppingtur!

En jätte trevlig middag med mamma och Magnus! Det var väldigt god mat och väldigt trevligt sällskap, det får vi göra om! Vi lämnade av mamma på jobbet, jag och bror tog en vända på stan. Lite snabbshopping av underkläder till mig, el bara trosor, det går undan när bror är med haha. Men det blev iaf 6 par vilket känns väldigt bra! Vi tog även en sväng förbi systemet för min bror skulle ha lite öl, jag hittade dock lite gott jag också haha. Blir lätt så, blev två röda och ett vitt plus en två liters glögg box haha. Alltid bra att ha hemma!!!

Sen lärde min bror mig något nyttigt på vägen hem! När man är kompisar och bor ihop så heter det inte sambo utan kombo, så jag är alltså sambo med Richard och kombo med Anna, det var väldigt smart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0