Snart fit for fight!

Just nu är jag rätt glad! Äter mina sista tableter i morgon sedan är jag fit for fight igen!! Det känns otroligt skönt, jag har inte tränat på 6 veckor nu vilket känns hemskt. Men på måndag då börjar mitt nya lite en gång till och det kommer bli tugnt som sjutton. Jag som precis hade börjat komma igång på riktigt och så blir jag dunderförkylld, inte så lyckat. Men snart är jag iaf tillbaka.

Jag har fått en till shema på Lyssfallet och det känns riktigt bra, tog mig ledigt den 14-19 för att göra en resa till England och även en trip till Lidköping för att mysa lite med Richards familj! Det känns riktigt bra att få en vecka även om det betyder en veckas mindre jobb och mindre pengar, men vem sjutton behöver pengar igentligen. inte mera än man kan gå runt på iaf. Så England ser jag fram emot, kommer lämna Falun med tåg 03,30 den 14, kommer vara riktigt tröt, hemma i falun igen 01,30 den 17 el blir ju 18 då, sen drar vi ner till Lidköping riktigt tidigt den 18 för att iaf hinna med en julmiddag innan jag börjar jobba eftermiddag den 20. Synd att det tar sina timmar ner, missar ju lite mys tid, men har min kärlek i bilen så det går ju bra!!!

Han är förresten på jobbet, de ringde igår ifrån Banken och frågade om han ville komma in och jobba idag, han var då intressant för en fast anställning. Har inte hört något än vad chefen sa man hoppas på en rapport i morgon när jag är på jobbet. Haft en rätt tråkig kväll utan honom, för lat för att laga mat till mig själv och bara suttit i soffan och saknat honom. Förövrigt idag så är det min enda ledig dag denna vecka, självklart så blev det en del städning, vad annars när man är ledig, toaleten och vårt rum blev iaf lite finare. Sen möte jag upp Richard på stan för en fika och kikade lite i affäret. Bland annat Djurmagasinet, vi funderar på att bli med fiskar, men det får vänta tills vi har flyttat.

Vi kollar nämligen på ny  lägenhet, har tydligen rätt bra chans att få en så hoppas hoppas. Ska kolla på några i dagarna se om det är något vi vill ha, en ligger granne med oss, en vi vill ha men inte fått erbjudande på är i Bojsen, så vi får väl se vart vi hamnar, men har denna till första mars så är ju ett tag kvar, men riktigt skoj att kolla runt och se om vi hittar vårt framtida hem, ett EGET denna gång, tröt på att bo ihop med andra. Vill ha min kärlek för mig själv haha

Men nu måste jag sova, klockan ringer 06,00 i morgon och jag har inte kunnat sova sen jag började med pillerna, men snart så får jag sova igen!!!! Svårt att somna utan min sötaste dock men ska nog gå bra. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0