Blir det Stockholm idag el?

Det går inte så jätte bra idag måste jag säga. Stressigt och så ringer Richard, då är inte mekanikern klar med hans bil, ringer igen när jag är på väg till Enviken, då är bilen klar och han ska åka. Ringer igen då har bilen bara lagt av och går inte att få igång. Nu en timme senare har han fått igång den och är påväg till Enviken, men fick lov att stanna för de har inte skruvat fast däcken riktigt. Men nu rå? Är gud med oss? Kommer han hela vägen till Enviken, och framför allt, kommer vi hela vägen till Stockholm?

Jag har iaf klippt mig, super skönt verkligen! Hämtat och skrivit på mitt schema som börjar nästa vecka!!! Såg bra ut, har lagt mig tillgänglig när jag inte har jobb!!! Jag är super glad för att jag fick denna rad!! Men önska oss lycka till nu, skriver om vi kommer fram till stockholm!

Kommentarer
Postat av: Karin

Meeen, ni borde ta tåget! :)

2010-10-28 @ 17:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0