Bra att ha saker är inte alltid bra att ha

Jag är tröt på alla saker man har som man inte använder, det finns så mycket småsaker och även stora som faktist inte används som bara finns. Jag rent ut sagt hatar sånna saker, jag har levt i 11 månader i min ryggsäck som rymmer 65 liter och det räcker, gott och väl, var till och med för mycket ibland. Jag slår vad om att jag inte får ner mitt liv idag i den väskan, varför? För att man blir bekväm och samlar på sig saker som kan vara "bra att ha". Jag gillar inte bra att ha saker, verkligen inte. Nu blir det uränsning av bra att ha saker, men det är svårt, svårare än jag vill att det ska vara, släng skiten och sluta kom hem med mera.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0