En dag med pappa!

Idag har jag och pappa varit riktigt duktiga!
Han hämtade mig 09,30, vi åkte till Grycksbo och hämtade mitt skrivbord, till Farmor och började såga och klippa äppelträden, fick kaffe och fika, klippte klart äppelträden, fick mat och fika igen. Tog kort på ett bord hon vill sälja, hittade även en lampa i hennes tak som jag vill ha;) Fixade hennes råttfällor mm. Sedan drog vi till stan och gick på systemet, clasolsson, intersport, hämtade mamma och handlade på ica maxi. Nu är vi hemma, har ätit pizza!! och ska nu sova en stund innan jag ska jobba. MYSIGT!

Jag har förresten fått världens bästa nyhet!!!!
Chefen ifrån Lyssfallet ringde mig idag och frågade om jag ville ha en rad på 6 veckor!!!! Så den 3/11 börjar jag på en rad i sex veckor. den är på 74% så kommer garanterat få lön för 74% i 6 veckor så jäkla skönt!!! Sen bara ligga tillgänglig resten!! Jag är något otroligt glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0