En galet mysig kväll

Det stämmer verkligen att tiden går fort när man har roligt. Jag och Richard åkte hem till Karin och såg på idol med några glas vin till. Erik var redan där när vi kom. Hur som helst, efter en massa idol, vin, prat och ostmackor så cyklade vi hem. Gissa vad klockan var när vi kom hem???? 03,00 på natten, min hjärna trodde den var runt 12 el något sånt. Inte konstigt att alla hade övergett krogen  och det var så mycket folk på statiol. Helt galet.

Men vi hade det jätte trevligt iaf, var en jätte mysig kväll.
Förutom att det var otroligt läskigt att cykla, skit det var ju halt, is på vägen och hemskt. Jag trodde faktist att jag skulle dö men klarade mig hela vägen till karin, men när jag låste fast cykeln slog jag huvudet i en betongvägg. desutom rätt på ett hörn. Det gjorde ont och min kärlek var inte förvånad.

Nu ska jag käka klart sen ner på stan men min kära bror!!! Skoj!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack vad gullig du är :) Inte alla dagar man känner sig fin med en badboll på magen, :)

Din kommer säkert bli lika fin! När det väl är dags :)



Börja vikariera på dagis kanske? Det tror jag du skulle passa bra som :) Fast då vet man iofs inte sina arbetstider förens dom ringer ut en.

2010-10-18 @ 12:58:01
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0