En jätte bra dag!

Jag har verkligen haft en jätte trevlig dag! Helt perfekt!
Träning med Frida på förmiddagen, ner och träffade Richards pappa och sambo, cyklade hem och fikade med dem, åkte till Erik och fick tårta och tillbaka hem där de lagade middag! lite vin och nu blir det snart sägen för i morgon börjar jag jobba 07,00 i Enviken!
Har iaf njutit jätte mycket idag och Richards pappa är helt underbar! Helt enkelt nöjd med min svärfar!!!
Känns skönt att äntligen få träffa dem på riktigt!!!

Jag åker som sagt och jobbar i Enviken i morgon, de andra drar till skogen med pappa som guide och plockar svamp! Efter jobbet blir det tidig middag hos mamma och pappa innan vi åker tillbaka till stan!!! Super trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0