En kopp TE!

En kopp te på morgonen kan väl vara det bästa som finns.
En varm, väldoftade, god kopp te!!! Mitt favo är just nu ifrån Te och kaffehandeln på slaggatan (ifs alltid min favorit affär) och tet heter Söder, klasiskt men otroligt gott!! Idag fick det blir en skvätt mjölk i också (vi hade mjölk hemma för ovanlighetens skull;))

Blev väckt av att pojkvännens mobil ringde, de ringde ifrån arbetsförmedlingen om en kurs han tänkte testa för att ha något att göra. Tror dock det blir som han befarar, dessa kurser är ju till för de som aldrig varit ute i arbets livet, även därför de inte erbjud richard den utan att han fick lov att fråga 1000 gånger om den. Men kan ju vara skoj att ha något att göra iaf innan man hittar ett jobb, bättre än att sitta hemma med mig hela dagarna och gå varandra på nerverna iaf.

Men nu ska jag njuta av min kopp te, den är perfekt varm nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0