En kväll i Stockholm!

Även om jag känner mig väldigt obekväm i Stockholm så hade jag en otroligt bra kväll igår! El hela dagen var väl jätte bra! Jag känner mig absolut inte bekväm men i sällskap med Richard känner jag mig iaf inte obekväm på samma sätt. Vi kollade resturangen här nera på hotelet men bestämde oss för att gå en sväng och kolla läget. Richard har verkligen sverigest största beslutångest men i detta fall gjorde det inget eftersom det var han som var väldigt hungrig och inte jag (Annars blir jag något helt otroligt grinig). Men vi gick runt och kollade på olika resturanger och mysiga ställen. Bestämde oss för att hälsa på Svanta som jobbar på Grandhotel, jätte fint ställe. Och jag har inte träffat Svante sen i hmm, november i Australien, helt galet. Han var jätte duktig, sprang runt och serverade drinkar och hade sig. Jag var helt imponerad över hans jobb!! Sedan gick vi till gamlastan (tur jag hade Richard annars hade jag aldrig lämnat hotelet, går alltid vilse och av erfarenhet har jag lärt mig att det är bäst att stanna på hotelet), kollade runt på alla små mysiga gator och hittade en resturang Richard inte hade vart på sedan han jobbade i Stockholm för 9 år sedan. Då hade han vart på öppningen av denna resturang, jätte fint verkligen! Och han har jobbat på typ alla resturanger vi gick förbi så förstår att han är lite tröt på det yrket!

Nu ska vi iaf göra oss i ordning och åka ut till Nacka där Richard ska ha sin intervju! Sen får vi se hur dagen blir, vi har inte bestämt oss om vi ska stanna i Stockholm el åka till västerås el hem till Falun, det får vi se!!

Kommentarer
Postat av: K

Eller England! <3

2010-10-29 @ 12:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0