En runda på gymmet på morgonen!

God morgon, jag är tröt trots 8 timmars sömn, är det kallt ute? Ser kallt ut och jag ska snart gå ner till gymmet. Min cykel får stå hemma, är så halt ute och med min otur kommer jag slå ihäjl mig, utan tvekan. Mina fötter får ta mig ner istället, jag kommer hinna iaf, tar inte så lång tid att gå ner.

Det var någon dum typ som hade tagit min tvättid jag tänkte boka 12,00 igår kväll haha, har en tid kl 11 redan men tänkte ta en till 09,00 så jag han slänga in en maskin innan jag gick ner och tränade. Men icke, sprang jag ut i pjamasen och nästan frös ihjäl helt utan nytta, attans.

Aja nu ska jag dricka te sen gå ner till gymmet och möta frida!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0