Fint kvällsbesök av Erik

När min sötnos stack iväg på pingis fick jag ett ryck och börjar plocka ihop här hemma, ser verkligen hemskt ut men inte haft någon motivaton att göra något åt det, Anna rycktes med och vi sprang runt och plockade saker. Sen kom Erik förbi mitt i disken, tur att han hjälper sig själv. Vi drack en kopp te och pratade om livet, vi är nog förvirrade hela högen. Mm min hjärna är minst sagt förvirrad.

Nu på kvällen efter att ha pratat med Richard är jag ännu mera förvirrad, plugga till våren? resa till Australien? Asien? Skaffa lägenhet i Falun? Hitta något nytt ställe att bo på? Hmm frågorna är många och svaren få. Men det är inte vara framtiden som är oviss, jag kan inte ens komma på vad vi ska äta i veckan, om jag ska boka tvätt tid, när jag ska träna mm. Helt blåst i huvudet just nu. Men får ta en dag i taget och göra det bästa. I morgon ska jag iaf träna med Frida och sen hem och städa lägenheten, blir iaf att ta badrummet och alla golv. Det kommer nog bli super bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0