Försvarsspray

Sitter och kollar på självförsvars grejer! Det är verkligen något man borde lära in sig som en vana att ha med. Enkelt och man vet aldrig när man behöver den.
Richard tycker det är en perfekt julklapp men jag tycker det är en perfekt sak till mig själv!
Har fastnat för en skunk spray som är laglig självklart, men färgar och paralyserar/förblindar i minst 10 min. tycker jag verkar en rätt bra deal faktist! Mm nu vet ni vänner vad ni får i julklapp om min pojkvän får bestämma.
Han kan vara lite överbeskyddande ibland, men jag är ju faktist väldigt mörkrädd och det kanske skulle göra mig lugnare när jag cyklar hem på kvällen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad roligt att du hittat tillbaka :)

Hehe, ja det blir en massa kläder köpta. Man kan inte riktigt låta bli. :) Ska bli jätte roligt med bebben och allt. Hade verkligen inte kunna trott detta för ett år sedan. Din tur nästa gång kanske? ;)

Kram!

2010-10-14 @ 18:55:50
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0