God morgon

Upp och hoppa alla loppor! Jag älskar att jobba natt när man ser alla trötta människor som ska till jobbet när jag får åka hem! Det är det bästa!
Denna natt började sådär, kom dit och det var en tjej som igentligen jobbar i stans nattpatrull  och var i Grycksbo sist Augusti förra året, är ifrån västerås. Jag har gjort en natt sedan juli förra året vilket var en intro natt för en månad sedan. Hur sjutton hade de tänkt detta? Ringde chefen och hon lyckades få tag i en annan tjej som skulle jobba i stan ifrån 22,00 som bor i Grycksbo och är ifrån Bjurs, vilket betyder att hon iaf hittar, hon kom dit med sin dotter som hade praktik med henne. tre hjärnor lyckades fixa hela natten, blev väl inte som det brukar men vi tog oss igenom natten med otroligt mycket skratt! Har aldrig skrattat så mycket en natt någonsin, vi har haft otroligt roligt. Så jag har verkligen haft en toppen natt, det tackar jag Carina och Fanny för!!!!

Nu ska jag snart sova, ska äta lite plättar och pussa på pojkvän som ska iväg till utbildningen snart!!! Jag unnar mig extra mycket sömn idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0