Hej då Katarina!

Vilken härlig dag det var igår, vädret var ju helt grymt men otroligt kallt, men så sjukt att det var så kallt hela dagen men ändå så otroligt fint väder. jag höll seriöst på ett frysa ihjäl när jag åkte till jobbet igår men ändå var det så fint.

Efter jobbet åkte jag som sagt till Katarina för att ha kalas med tjejerna. Det var jätte mysigt, hon hade gjort jätte fin tårta och massa gott te!!! Så himla söt! Men nu sitter hon på tåget till göteborg för att sen flyga till England. Hoppas du har det toppen bra Katarina! Förhoppningsvis kommer jag över och hälsar på!!

Idag kommer det hända en hel del saker, pappa hämtar mig snart, vi ska hämta mitt skrivbord som tydligen står i grycksbo, hem till farmor och såga träd, handla med mamma och pappa, hem till dem på middag, förhoppningsvis sova lite och sen jobba natt!! Men stannar i enviken eftersom vi inte har några vinterdäck än.

Men nu blir det ostmackor med gurka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0