Idag går det bra!

Det är nog min dag idag, iaf såhär långt. Träningen var toppen som jag skrev sist, inte minst promenaden dit och hem. Tar mig ca 15-20 min att gå och det var riktigt skönt väder idag! Jag träffade en jätte trevlig man nere i tvättstugan som hade tiden efter mig, hur trevlig som helst!!! Det är alltid skoj att träffa trevliga människor. Min lön jag får i morgon blev desto bättre än vad jag hade vågat hoppas på!! Ser ut som om jag kommer kunna betala hyran, köpa mat, laga bilen och åka till stockholm! Det kunde ju inte ha blivit bättre över huvudtaget!!!! Och så börjar min schema på jobbet den 3 nov kl 12,00!!!! En glad malin!


Richard och jag i en helikopter i NZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0