Jag är ganska duktig ibland!

Idag har jag iaf vart lite duktig!!
Började med att stor handla med min sötnos, vi glömade dock en hel del, men så är det väl alltid.
Men det blev iaf lite mera i kylen och frysen.
Sen åkte vi till farmor och hälsade på, fick nybakt fikabröd och kaffe, hjälpte henne med att töma filtret i tvättmaskinen och fick lite trasor så jag kan torka fönsterna.
Vi drog hem och jag städade badrummet som jag faktist hade lovat mig själv att göra, testade tvätta fönsterna för första gången i mitt liv, dock utan så stor framgång, haha det är faktist svårt ju. Men det blev desto renare än det var iaf. Vi lyckades göra en god soppa, jag lyckades äntligen beställa min bil del som jag försökt göra i år och dagar nu. Och sist men inte minst TRÄNING MED FRIDA. Jag är rätt stolt över min dag faktist!!!

Nu ska jag vara ta mig iväg till gymmet 2 dagar till denna vecka, nu hur jag ska lyckas med det. men jag vill ju komma upp i 18 träningar så jag får min plastficka till mitt kort;) haha jag är så avundjuk på sambo Anna för att hon hade fått ett sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0