Jag är kär!!

Har varit på BB i 3 timmar och kunde verkligen inte slita mig, lilltjejen är helt otrolig, en undervärk!
Allt har gått bra och både Jessica och bebisen mår väldigt bra! Hon skulle in och mata bebisen lite innan pappa och storebror kommer in och hämtar hem dem! Hoppas verkligen allt går bra hemma! kommer ha en stolt storebror iaf!

Vi åker till Sockholm i morgon! Richard har fått kompis rabat på Scandic så vi ska bo där en natt!! Ska bli otroligt mysgt! Mystrip med min sötnos! Ska bli otroligt skönt att komma iväg och spendera lite tid tillsamman. sen har Richard intervjun på fredag, troligtvis åker vi till Västerås efter, jag ska hälsa på Anders och Richard har också vänner där, se om vi sover kvar el ej. På söndag ska jag iaf till Mockfjärd och hälsa på familjen skoglund!!! Om de har det bra vill säga!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0