Jag är vaken!

okej, jag är vaken!
Ni vet känslan när någon ringer och ni vet att ni borde verkligen inte sova. Paniken, vakna, fatta och så vill man skrika "JA, JAG ÄR VAKEN!"
Hur som helst fick nyss ett sms (hur jag nu lyckades vakna) om att jag börjar jobba 07,30. Som tur är så ringde de precis!!! Älskar det. Är iaf uppe, kollat ut och det är inte snö iaf, tur för mig säger jag bara.
Ska dricka lite te och äta lite snabbt, har gjort i ordning en matlårda och sen blir det bara att åka riktigt lungt emot Enviken för några timmars jobb. Tror jag blev bokad till 14,00 som tur är eftersom jag ska på kalas kl 16,00. Det är ju veckans höjdpuknt!!!

Men åkter till frukosten, OCH INGEN TRÄNING MED FRIDA;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0