Jag behöver mera jobb innan jag blir GALEN!!

Har försökt fått tag på Birgitta om mera jobb idag men hon skulle komma tillbaka i morgon, lämnade iaf ett meddelande så hon kan ringa upp i morgon, hoppas hon gör det. Behöver verkligen mera jobb nu innan jag går under, har inte haft jobb på nästan två veckor nu och det gör mig galen. Klättrar ju på vägarna.

Ska iaf ta mig till gymmet idag igen, måste komma igång riktigt nu även om min kärlek Frida är upptagen med älgjaktan och inte kan göra mig sällskap, alltid lättare att ta sig iväg om man har någon med sig. Men lyckades komma iväg två dagar förra veckan utan henne iaf så borde väl palla mig iväg en 4 denna vecka också. På måndag har jag möta med den personliga tränaren igen, vi ska lägga upp ett nytt tränings program åt mig, det ska bli riktigt skoj! Ska nog dela upp kroppen på tre pass då, så jag får med lite flera bitar och mera övningar. Är 8 övningar på varje pass och det finns några fler jag vill göra. Men har inte riktigt kommit på nog många för tre pass så det ska han få hjälpa mig med!!!

Richard är på möta på arbetsförmedlingen nu, sen ska vi nog åka och inhandla lite mat, börjar bli inte tomt i kylskåpet nu. Vi borde också hitta på något mera, blir tokig av att vara arbetslös, och nu är vi båda det. Men Richard ska på träning ikväll, så han hinner troligtvis inte med något. Blir lätt så när man sover till 11 varje dag, världelöst el hur. galet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0