Jag fick en BOKNING!

Ny dag nya tag, tänkte tvätta idag igen, fanns bara en tid igår, men jag bokade tvätt tid precis när jag ska träffa Katarina över en fika, kanske inte det smartaste jag har gjort. Frågan är då om jag ska baka något och bjuda hit henne el avboka tvättiden, hmm, tror tvätten blir lidande haha. Men han iaf med två maskiner igår så lite nöjd har jag rätt att vara!!!

Som sagt blir det fika med Katarina idag, ska palla iväg mig själv till gymmet också, kanske borde åka ner när Richard åker till kursen. Men han sover än så har ett tag på mig att bestämma mig. Ska nog ringa på lite jobb iaf, behöver mera jobb, verkligen annars kommer jag bli psykiskt sjuk. Fick en till bokning på en natt idag men det var den 4 november, seriöst, november. Mina jobb veckor ser lixom inte så himla bra ut, var sjutton tog allt jobb vägen? denna vecka har jag ett pass på söndag (gillar söndagar de ger bra betalt), nästa vecka har jag en natt på måndag (en natt!! Och en måndag, som om det betalade bra) veckan efter har jag NOLL pass och veckan efter det fick jag nu EN  natt!!! Jag kommer verkligen bli galen inom kort.

Men man måste ju se till posetive, och jag känner mig på ganska gott men galet humör nu för tiden!

Kommentarer
Postat av: luffi

Gooförmidda!



Fredag idag och vem gillar inte fredagar!! =) Allt bra denna dag? Kram lilla Luffi

2010-10-15 @ 10:59:48
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0