Jimmy och Ammy!

Jätte mysig dag med småkidsen idag!!! Du är ju helt otroliga, Jimmy lite mått avundsjuk på lilla syster men ändå jätte snäll emot henne. Han fick iaf en massa uppmärksamhet idag av alla besökare så han sover nog gott inatt!!! I morgon ska jag vara barnvakt åt lillkillen! Jag och Jimmy ska ha en super bra dag tillsammans! Richard följer också med så som det ser ut idag!! Det ska bli jätte mysigt att ha en dag tillsammans. Tobbe ska iväg och gräva och Jessica ville inte ha båda kidsen hemma när den minsta är så liten. Så Jag och Richard tar hand om Jimmy i morgon så Jessica och Ammy får en lugn dag utan bror med super mycket energi!

Och jag är bara otroligt glad att jag får vara barnvakt åt honom!! Han är så söt så jag vill äta upp honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0