Master chef!!

Det är seriöst det bästa programet någonsin, el okej nu ljuger jag kanske, men bästa programet jag följde i Australien iaf.
Vi såg det varje kväll i Barossa med John! Det var så otroligt mycket, vi var otroligt snabba att diska för att inte missa första minuterna på Master Chef.

Dock vann inte den jag och John ville, desutom var jag i Byron Bay när finalen fick så vi fick lov att ha sms kontakt. Men jag och John var frälsta i detta program.
(en ditalj i mellan kanske, John är Australienare och bor i Barossa)
Hur som helst så fick jag precis mail av honom, Och på söndag ska han och läga mat för dem och förjoppningsvis bli utagen! Om han blir utagen ska han laga mat inför kameran och domarna redan på måndag!!! kan ni fatta??? han ska liksom på utagning till MASTER CHEF! Det är helt sjukt verkligen!!! Skit nu måste jag verkligen tillbaka tills det börjar om han kommer med, och även om han inte kommer med så är det sjukt collt!! hur mycket människor finns det inte i Australien liksom och han är utagen!!!!!!

Aja nu blir mitt te kallt. Ska äta frukost och sedan cykla ner till Må Bättre och möta upp min kärlek (Frida!)

http://www.mizunonet.com/wp-content/uploads/2010/06/mc2.jpg
Inspelningen av MasterChef

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0