Mobila teamet

Efter 10 timmars nattjobb känner jag mig välförtjärn några timmar i sängen. Ska unna mig hela 5 timmar idag trots att det är enda natten jag jobbar, brukar bara sova 4 men idag tycker jag 5 låter mycket MYCKET skönare, kommer nog vara lagomt tröt ändå. Se om jag ska väcka pojkvän innan jag somnar, han ska på intervju idag!!! Underbart, hoppas verkligen det går bra för honom!!

Har gjort min första natt i Mobila teamet i natt, helt själv, var sjukt nervös innan men det har gått jätte bra!! Skötersorna var så snälla och hjälpte mig hitta allt så jag kom igång. sedan åkte jag till källegården för att hjälpa till och lära mig huset, blev aldrig utringd någon annan stans så fick vara kvar och det var mycket trevligt!!! Hoppas verkligen på flera nätter där så jag får jobba lite. har iaf en till den 4 november hos dem och det ska bli jätte roligt!! Och på fredag ska jag till Lyssfallet och jobba natt!! Ska ringa en chef till i morgon och se om jag kan få gå intro där också, jag behöver ju faktist jobb...

Nej nu blir det bums i sängen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0