My Toyota Is Fantastic

Idag får jag veta hur mycket pengar jag måste lägga ner på min kära bil. lämnade in den igår och han skulle kolla om det var fjärden som hade gått av och hur mycket det skulle kosta. Så ska dit idag och få veta.
Det är nog två veckor sen nu som min bil gick sönder, men har kört med det iaf, dumt nog. Men jag är en otroligt fattig kvinna så det fick lov att vänta men nu är det dags, blir att ta pengar ifrån fonderna. Pengarna måste ju spenderas för att göra nytta, el hur?

Annars blir det nog städning idag, ska även fylla i papper och skicka till polisen, måste lämna in mitt brottsregister till vikariepolen. kul att de kom på igår att de inte frågat mig efter det. De skrev att man ej får jobba för komunen utan att ha lämnat in det, hmm är nog 4 veckor sen jag började jobba. De är lite roliga, men idag ska jag iaf beställa ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0