Nu blir det tårtkalas!

Vilken dag, jag var totalt ur på jobbet när jag kom dit.
Som tur var så hade frida också fått lov att börjar jobba tidigare idag så var inte bara jag som inte kunde haha, sådan tajming!!
Har iaf gjort nytta för mig på jobbet och det är sjukt skönt bara man kommer dit. Enda jobbiga är att man inte är inställd på det, och blir helt knäpp av att bara vakna sådär och man fattar inget. Men jag älskar ju jobbet och då går det alltid lättar.
Nu har jag iaf fått två nätter denna vecka och 7 timmar idag så denna vecka för jag vara nöjd med, de som är så bra med nätter!!!
pratade med chefen också!! Jul och nyår blir det jobb!! Så sjukt härligt, troligtvis nätter så då hinner jag fira med mamma och pappa innan jag går till jobbet och sedan sova hos dem på morgonen! Det kommer bli jätte bra om det blir så.

Nu måste jag hoppa i duschen för att sen ta cykeln ner till Karin och vidare till Katarina som har tårtkalas!! Ska bli jätte trevligt förutom att hon ger sig av på nya äventyr i morgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0