Nu måste jag komma igång!

Nu ska jag verkligen försöka få något gjort, min kärlek sprang iväg till kursen men kom tillbaka lika fort, läraren var sjuk. Där sprak min plan att vara duktig. Men ska försöka iaf, har vart ner med alla kartonger till soppsorteringen, bokat tvätt tid, duschat och ska ni iväg till verkstan och se om han har hittat någon färg på mina stötdämpare. Måste även ringa om jobb igen, hon svarar säkert inte men får väl lämna ännu ett medelande om att hon ska ringa upp mig då, gäller att ligga på verkar det som, händer inget annars.

Vi får väl se lite senare om jag fått något gjort el inte.

Saknar iaf min sötnog Frida som är otroligt upptagen nu för tiden, det gillas inte;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0