Promenad med Karin

Tog min cykel ner till stan för att möta upp Karin för en promenad runt tisken. Jätte trevligt sällskap och skönt att röra på sig. Skulle dock ta en vända på gymmet efter men en drink hon Karin lät mera lockande. Blev ett par drinkar så här på en onsdag och två påsar pocorn med massa soff mys! En bra onsdagskväll helt enkelt!!

Nu sitter jag nöjt i soffan efter en otroligt sen middag! Pojkvän har varit på träning och snart blir det sängen tillsammans. I morgon ska jag nog försöka få lite nytta gjort, idag blev det inte mycket gjort. Men finns en del saker som borde bli gjorda i morgon, träna, tvätta, städa, ringa om mer jobb, kolla upp delar till bilen mm. Kanske kan beta av något iaf, skulle ha vart rätt skönt så man kan koppla bort det och framför allt känna att jag gjort något. Inte ligga i soffan i pjamas till kl 16,30 igen haha, men att kolla på serier är otroligt farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0