Snart åker vi!

Nu har jag betalat hyran för mig och pojkvän!! Även betala tillbaka mamma det hon köpte min bildel för, nu är det bara att börja såla igen, 1 månad tills nästa gång man får lön, galet.
Jag är otroligt tröt idag, kommer nog sita i sedan igår ett tag framöver. Om jag bara sover 3 timmar efter ett nattskift blir jag inte normal någonstans. Men det ska nog lösa sig iaf.

Ska in i duschen nu sen packa klart, klä på mig och sedan packa in mig själv i bilen. Ska ner till Frisören kl 10, tanka min bil, åka till Enviken med den för att lämna den hos pappa och få den lagad på måndag, skriva på papper om min rad jag ska få!! Och få schemat!! Galet skönt, sen ska Richard hämta mig i Enviken, sedan åker vi direkt till Stockholm!!!

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0