Städat!!

Sambo Anna gick ut med Chilli i skogen och jag tog fram dammsugan och tog alla golv, så skönt att få lite rent omkring sig. Önskar dock jag hade en bättre dammsugare som faktist sög upp något haha, tar sån tid när man får lov att göra allt 1000 gånger. Men nu är det gjort och det är skönt!!!! Nu är frågan vad jag ska göra, mera nytta el något annat? Fick en till bokning om jobb iaf, men inte förens den 13 nov, men iaf en bokning. Och i morgon jobbar jag natt i Grycksbo! Man får vara glad för det man får, och så får jag en rad snart så ska inte klaga just nu. Hoppas bara på lite pengar på onsdag, första lönen på väldigt länge, men kommer inte få mycket, började jobba den månaden så han inte jobba så många dagar.

Har varit hemma i 2½ månad (3 månader den 5 nov)nu, vart fattig i snart 3 månader, det är helt sjukt verkligen, men utan hjälp ifrån mamma och pappa skulle jag aldrig ha klarat mig. Tack päron ni är änglar!!!! Men det kommer nog bli bättre och bättre de närmaste månaderna hoppas jag, hoppas!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0