Svensk höst

Nu är det verkligen höst, det är så otroligt kallt ute.
Cyklade ner till gymmet kl 1900 idag och jag fick lov att sno Richards vinterjacka för att inte frysa ihäl.
Det blir så kallt när man cyklar, helt otroligt.
Men det är väl svensk höst om jag inte mins fel.
Jag har dock missat två svenska höstar irad nu så senast jag var med om en svensk höst var när jag fortfarande gick i skolan, skit det är ju länge sedan. Måste ju ha varit höstan 2007, det är ju helt galet
Men njuter faktist av att vara hemma i kära sverige, det är något specielt men jag längtar samtidigt bort till nya och gamla äventyr, det är faktist resan som är det bästa. Resa är verkligen underbart, helt otroligt underbart!!!

Men nu är det svensk höst och bara att klä sig efter det, men jag har ingen riktig höstjacka måste jag erkänna, men tänker inte inhandla en heller. Får hem till mamma och se vad som finns!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0