Toyota

min kära bil mår visst inte så jätte bra.
Jag "får" nu inte köra den innan den är fixad.
Det kommer kosta mig väldigt mycket pengar, inte mycket pengar för de flesta kanske men mycket pengar för mig som inte fått lön på 3 månader. och det är nästan en månad tills jag får lön.
Det är verkligen en konst att leva på väldigt lite pengar, en konst som inte alltid är lika roligt.
Men det är verkligen en erfarenhet och eftersom jag har underbara föräldrar som faktist har sparat i fonder åt mig när jag var liten så finns det alltid möjligheter vilket jag är otroligt tacksam för.
Jag ska alltid ha pengar på fonderna el på ett spar konto som jag ska kunna ha till dessa lägen.
Det är en tryghet att kunna falla tillbaka när man lever det liv jag lever och det liv jag verkligen vill leva. Resa kan många tycka är slöseri med pengar, men hallå pengar ska ju spenderas för att man ska kunna njuta av de. Och efter en resa som jag gjort har jag helt enkelt inte pengar att laga bilen för, köpa det te jag vill ha, köpa hudvårdsprodukter jag igentligen vill ha, kläder mm. men jag älskar det verkligen!! Det är värt såna här tillfällen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0