Träning är skönt!

Nu är träning avklarad och även tvätten, nu blir det frukost, el lunch kanske det är. En god kopp te och lite avslappning plus dusch innan tvätten är klar och ska in i torktumlaren.

Förutom att Frida som tar en timme på sig att åka ifrån Bjurs så hon kommer när jag har tränat klart så var det otroligt skönt. Även om det inte blev träning med Frida så kom jag iaf iväg, annars kanske jag skulle ha sovit tills nu och sedan varit lat hela dagen.  Så även om Frida inte är bäst i mina ögon just nu;) så fick hon iväg mig till gymmet iaf haha. Men på torsdag då blir det träning tillsammans om vi inte får jobb el något haha. TYPISKT!

Richard har fått en intervju i huvudstaden på fredag, vill att jag ska följa med så vi kan ha mys dag på samma gång, hmm. Frågan är, vare hemma och hoppas på att jag får jobb el ta bort mig och åka på myshelg med pojkvän vilket jag verkligen har längtat efter. Troligtvis kommer jag inte få jobb om jag stannar hemma men om jag åker kommer jag säkert få det. Och pengar regnar inte riktigt över mig, men jag har ju faktist fonder jag skulle kunna ta ifrån för att roa mig lite. Som till en Englandresa skulle jag ju kunna ta de pengarna till, kommer inte kosta så mycket. Får man unna sig själv en natt i stockholm nu och en trip till England i slutet av november? Ja det tycker jag faktist, och jag börjar på schema nästa vecka, det får man el hur?


Mitt kära andra hem, Brisbane!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0