Träning med Frida!

Idag ska jag till Må Bättre och träna med min älskling Frida!!
Jag har vart lat och haft väldigt mycket att tänka på de senaste dagarna och det har träningen fått lida för.
Men dag ska Frida få hjälpa mig ändra på det.
Just nu har jag faktist inte mycket till jobb så har ju all tid i världen att träna.

Sen måste jag förbi ICA för att inhandla lite till bakning och present. Ska bli mysigt.
Städa och baka lite!!!

Min kärlek ligger och sover än, vi har börjar vara uppe så länge på kvällarna och då sover man länge.
Och jag gillar varken att vara vaken länge el sova länge men det blir ju så om han är uppe.
Inte så roligt att lägga sig själv, men lite normala rutiner skulle inte skada min kropp.

Nu blir det iaf frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0