Underbar helg!

Det har varit en väldigt bra helg! Fredag med Jobb och Richards pappa!
Lördag morgon var vi till sundborn och sen åt lunch hos oss, kollade när Anders Källgren spelade match emot sitt förredetta lag, tränade och myste med min kärlek i soffan! Somnade ifs båda två och vaknade efter 9. Sprang till ica 21,40 för att hinna köpa godis och chips, det var ju faktist lördag. Sedan mysigt vi med massor av onyttigt hela kvällen, jag hamnade i sängen efter 1 och Richard somnade senare i soffan där jag hittade honom 11,00 när jag vaknade idag haha.
Idag var Anders hit på lunch!!! Vi gjorde stuvade makaroner och falukorv, det blir otroligt lyckat, kokade inte över mjölken OCH brände den inte!!! Så himla duktigt!!!
Åkte ner och tränade vid sex tiden och sen hamnade jag hos Karin som gjorde våfflor, super gott!!!

Nu blir det mys i soffan igen!!! MYSIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0