Varför Sverige?

Kan någon tala om för mig vad sjutton jag gör i sverige?
Jag har inte fått lön sedan mitten av juli, jag har inte specielt mycket jobb här hemma och tjärnar absolut inget.
När jag skulle kunna vara i Australien och tjärna mycket bättre pengar och faktist få betalt, desutom varje vecka istället för varje månad.
Det är vår och otroligt skönt väder i Australien nu, här är det förhållandevis bra väder men kallt och det blir bara värre. Jag har lite svårt att se fördelar med att vara i Sverige, fast och tråkigt. När man kan vara fri, resa runt, ha jobb och bara njuta. Glida runt och leva livet utan att ha så mycket måsten. Folk som inte har upplevt det har verkligen missat något. Vad är charmen med detta liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0