Bästa helgen någonsin med JOBB!

Jag trodde verkligen jobbet hade glömt bort mig, vill så himla gärna jobba. Vet inte vad som har hänt men den bästa aktiviteten en helg just nu skulle vara att få jobba! Och gissa om jag blev glad när jag fick ett sms idag att jag är bokad nätten till söndag!!! Yippi! Äntligen ska man få pyssla om mina älsklingar igen, var så länge sedan jag var där nu så kommer kännas konstigt men jag ser fram emot det något enormt!!! Jobba, jobba jobba!

Men ikväll ska jag på inflyttningsfest hos Sandra, pratade precis med Erik så vi ska dit tillsammans, kommer ha en sjukt bra helt i helgen! Söndag var det planerat mys med Erik och sen middag i Enviken, nu blir det bara middag i Enviken eftersom jag redan är där ute passar det perfekt!!! Mys mys mys

Har varit i skolan på seminarium nu på förmiddagen, det känndes bra, vi blev uppdelade i grupper och gick igenom frågor vi fick, sen hade vi genomgång tillsammans efter. Nu ska jag bara plugga på allt och som belöning får jag vin kväll!!! Toppen. Okej OM det skulle bli en lugn natt så kan jag antingen se föreläsningarna vi ska se på måndag el så pluggar jag mera på celler och vävnader! Det får visa sig, tar med datorn och böckerna iaf!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0