Bullbak

Ja då har man dragit igång bullbaket, var meningen att jag skulle göra det vid 16 tiden men tiden bara sprang iväg och helt plötsligt är kl 19,30 och halv 8 hos mig startade inte. Så vad gör man en kväll när pojkvän jobbar och jag helt själv hemma? Jo man bakar kanelbullar såklart! perfekt kväll ju! Får väl se om det blir en pappa el om de blir bra! Pappa glömde alltid något när vi var små, men konstigt nog var han ändå bullkungen i familjen. Sockret är nog det jag misst starkast när han glömde haha, vem glömer ha i socker i bullarna? Jo min kära pappa. Men jag älskar honom ändå, hoppas inte jag har ärvt det!

Annars har jag inte gjort många knop denna dag men i morgon får jag väl ta tag i mitt liv då, föreläsning och bulle på förmiddagen och sedan läsa om cellen på eftermiddagen. Kanske till och med tvätta lakan som jag tänkt på i flera dagar nu, vem vet plötsligt händer det påstå de!

Annars sitter jag och fundera på vart sjutton jag ska söka VFU, måste söka det nu till hösten och jag har INGEN aning om vart jag ska söka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0