Cykel!

Var till bil tema med pappa på föremiddagen för att inhandla lite saker till min cykel! Vårkänslor, när man får cykla överallt är det faktist vår på riktigt tycker jag! Köpte nya däck, en sadel, ringklocka, handtag och en hjälm! När jag har fixat i ordningen slipper jag betala busskort och får ta min härliga hoj överallt! Mysigt! Hoppas värmen kommer snart också det skulle ju vara underbart! Skinjacka el jeansjackan på igen, mysiga skor och bara ben, mm jag längtar det kan man lugnt säga!

Har nyss sett på kursintroduktionen för anatomi och fysiologin också, måste dra till skolan för att skriva ut miljoner papper och sätta igång att plugga lite. Min böcker är iaf på väg och hoppas de snabbar på lite, spring böcker SPRING! Jag behöver er nu, nu på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0