En helt vanlig dag, el?

Undra om man ska få något gjort idag då? Alla ska ut på äventyr och dricka alkohol och jag har ingen lust alls. Inte för 5 öre faktist. Har en flaska rosè och en flaska vitt i kylen, men är det inte trevligare att sitta på gräsmattan och med glas för dig själv i lugnet än med massor med folk som inte kan betesig? Nej vi får se vart dagen tar vägen, kommer särkert hamna någonstan iaf. Får iaf njuta av dagen innan det börjar regna, de påstår att det finns risk för lite regn.

Vad jag igentligen borde göra och faktist har lite lust att göra är: Laga lasange, ta upp alla vintersaker på vinden, städa lägenheten, få fint på balkongen, plantera om blommor och plugga. Men troligtivs blir det väl inget av det om jag känner mig själv rätt haha. Tvätta lakan också för den delan, el iaf byta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0