Happy Girl

Happy girl!!! Jag tror jag aldrig har varit så glad över att få hem böcker som nu! Jag var verkligen dum som inte fixade de tidigare men nu är jag otroligt glad att de redan har kommit hem till mig, el till ICA! Fick precis sms att de ligger där så jag ska ta och springa dit för att hämta ut de och sen sätta igång. Är så sjukt pepp att börja plugga detta nu! Jag vill jag vill jag vill jag vill!!!

Kommer dö på dessa böcker inom kort men just nu är jag pepp och det är ju alltid roligt! om fem veckor är det tenta igen så det finns ingen tid att förlora. Det tråkiga är att jag kommer vara fattig som sjutton när jag betalat dem, alltså ikväll haha, attans. Ska nog läsa lite i den först så det känns lättare att betala räkningen!! Men nu ska jag springa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0