Jobb och nu söndagsmys

Jag hade en riktigt bra natt igår, var verkligen jätte roligt att få jobba igen! Det var en lugn natt vilket verkligen behövdes, vi hade en boende som var riktigt dålig så det var tur att alla andra sov!! Men så himla roligt att vara tillbaka och göra det jag verkligen älskar att göra och nu har jag ännu mera energi att plugga!

Erik kommer och hämtar mig snart, vi skulle ha haft söndagsmys på förmiddagen men eftersom jag fick jobb gick det inte, så nu ska vi hyra film och bara mysa!! Och i morgon blir det hårdpluggning som står på schemat, om nyheterna inte ljuger borde det bli väldigt fint väder! Då ska jag sitta på balkongen och plugga, lyx!! Hoppas det inte blåser lika mycket bara, då kommer jag blåsa bort rent ut av!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0