Långsam morgon

Jag har en förmåga att älska min soffa på morgonen, på kvällen är den skön, visst men då kan jag GÄRNA gå och lägga mig i sängen. Men på morgonen vill jag helst att tidningen ska räcka för evigt så jag slipper resa på mig och ta mig till duschen. Konstigt det dära igetligen. Men nu har jag suttit här en halvtimme igen, och det är verkligen dags att ta tag i morgon om jag ska hinna med bussen. Det är bara en föreläsning idag, en grundläggande som ska hjälpa oss att förstå den komande veckan. SKIT nervös, kommer ihåg kemin på gymnasiumet, och jag gillade det inte. Nu är det värre än så, men nu får man iaf ett sammanhang det fick jag garanterat inte där. Väldigt spännande men lite nervöst också. Vill väldigt gärna ha mina böcker nu så jag kan sätta igång på en gång, nu nu nu NU tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0