ond cirkel?

Jag har en ganske dålig dag, el inte dålig, vet inte riktigt vad man ska kalla den. Har miljoner saker som bara snurrar runt i mitt huvud och jag vet varken ut el in. Har haft jätte svårt att sova den senaste veckan pga allt som snurrar, och utan sömn med massa saker som borde bli gjorda blir det inge bra helt enkelt. Svårare än så är det inte, men jag börjar få lite panik över allt som inte blir gjort, jag har inte tid att slösa bort tid, jag måste ta vara på varje timme men destomera jag försöker desto mindre blir gjort. Ond cirkel kanske det kallas.....

Kommentarer
Postat av: Maria- mamma till Alice

Passa på att sov innan du skaffar knoddar ;) hehe

berättelsen kommer nästa vecka. ska finslipa den lite :) kram!

2011-04-14 @ 17:30:40
URL: http://majiaanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0