Trött tjej

Jag har oerhört svårt att ta mig ur sängen idag, så sjukt tröt. Men är uppe och har läst tidningen och fått i mig lite kaffe. Dock är klockan rätt mycket och jag borde verkligen börja mig i ordning men vill inte kliva upp, så varmt och skönt under filten. Men jag har bara 3 timmar seminarium sen blir det fika med Persson och plugg. Hon har spanska läxa och jag har massor jag måste kunna, lite roligt att plugga olika saker, inte varje dag faktist!! Blir kul att träffas iaf och få undan lite jobb för på måndags släpps första duggan!!! Så himla spännande. Och jag har 100 timmar i förinspelade föreläsningar på måndag haha, nej inte direkt men var några timmar alltså, inte vad jag hade räcknat med.

Men nu blir det duschen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0